Tema: Re: Na apsvieskit del tel grazinimo
Autorius: Gediminas
Data: 2009-04-14 19:16:12
Nieko tame blogo nera, cia pirkejo asmeninis reikalas ir pasirinkimas.

"Juozas" <no@email.com> wrote in message 
news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net...
> Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei 
> jie tą telefoną sutaisys?
>
> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti 
>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man 
>> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti 
>> registruotu laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius 
>> ir registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data 
>> ir tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi 
>> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei 
>> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del 
>> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke 
>> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas 
>> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu 
>> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, 
>> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba 
>> bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines 
>> patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip 
>> taisykle ji servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke 
>> nekokybiska bus pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik 
>> teismas) vykdyti tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 
>> sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad 
>> pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, 
>> kuri yra aukstesne instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo 
>> reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt 
>> juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai 
>> sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra pazeidinejantis 
>> vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) ir bus 
>> surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. Toks butu 
>> ilgas oficialus kelias. Sekmes.
>>
>> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message 
>> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas 
>>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius 
>>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent 
>>> suktas momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu 
>>> gerai. Bet čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali 
>>> būti taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai.
>>>
>>>
>>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message 
>>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele,
>>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos.
>>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave.
>>
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>> signature database 4006 (20090414) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>>
>>
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 4006 (20090414) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
> 



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4006 (20090414) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com