Nieko tame blogo nera, cia pirkejo asmeninis reikalas ir pasirinkimas. "Juozas" <no@email.com> wrote in message news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net... > Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei > jie tą telefoną sutaisys? > > "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message > news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... >> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti >> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man >> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti >> registruotu laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius >> ir registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data >> ir tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi >> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei >> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del >> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke >> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas >> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu >> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, >> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba >> bandys tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines >> patikros rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip >> taisykle ji servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke >> nekokybiska bus pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik >> teismas) vykdyti tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 >> sav. Jei pardavejas tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad >> pardavejas nevykdo tavo reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, >> kuri yra aukstesne instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo >> reikalavimo jis bus idetas i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt >> juoda sarasa (jei konkreciu atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai >> sarase ji minima daug kartu, taigi pardavejas yra pazeidinejantis >> vartotoju teises ir negerbiantis pirkeju, bus problemu !) ir bus >> surasytas sprendimas, kuris beveik yra gatavas ieskinys teisme. Toks butu >> ilgas oficialus kelias. Sekmes. >> >> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message >> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas >>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius >>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent >>> suktas momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu >>> gerai. Bet čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali >>> būti taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai. >>> >>> >>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message >>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net... >>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele, >>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos. >>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave. >> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4006 (20090414) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> >> > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4006 (20090414) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4006 (20090414) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com