Tema: Re: Na apsvieskit del tel grazinimo
Autorius: Juozas
Data: 2009-04-14 19:08:57
Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei jie 
tą telefoną sutaisys?

"Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net...
> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti 
> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man 
> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu 
> laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir 
> registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir 
> tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi 
> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei 
> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del 
> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke 
> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas 
> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu 
> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, 
> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba bandys 
> tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros 
> rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji 
> servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus 
> pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti 
> tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas 
> tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo 
> reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne 
> instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas 
> i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu 
> atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, 
> taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis 
> pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra 
> gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes.
>
> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message 
> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas 
>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius 
>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent suktas 
>> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. Bet 
>> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti 
>> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai.
>>
>>
>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message 
>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele,
>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos.
>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave.
>
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 4006 (20090414) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
>
>