Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei jie tą telefoną sutaisys? "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net... > Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti > negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes man > taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti registruotu > laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir > registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir > tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi > susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, jei > ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del > pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke > pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas > kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu > organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi, > as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba bandys > tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros > rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji > servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus > pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti > tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei pardavejas > tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo > reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne > instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus idetas > i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu > atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu, > taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis > pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra > gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes. > > "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message > news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas >> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - parašius >> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent suktas >> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. Bet >> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti >> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai. >> >> >> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message >> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net... >>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu nekele, >>> todel nepavyko gauti jokios informacijos. >>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave. > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4006 (20090414) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >