Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio nera... Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO budu?