Vilnius "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message news:giqfbu$cu9$1@trimpas.omnitel.net... > Cia kokiam mieste? > "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message > news:giqc57$7f4$1@trimpas.omnitel.net... >> Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i menesi >> po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta >> (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios >> problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia! Pradzioje buvo daug ir gana >> maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti... >> >> >> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message >> news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra >>> uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas su >>> linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu atveju >>> 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai >>> kazkas atvaziuos. >>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >>> news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 >>>> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, >>>> istisai perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i >>>> vieta ir pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles >>>> nuimti/uzdeti ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is >>>> viso nera interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip >>>> pat tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru >>>> tekstu siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka >>>> nors sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad >>>> tokio nera... >>>> >>>> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera >>>> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). >>>> >>>> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO >>>> budu? >>>> >>> >>> >> >> > >