Lietuoje zodis "nedelsiant" yra kitaip interpretuojamas ;) "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message news:gir3dt$gdj$1@trimpas.omnitel.net... > labiausiai patiko fraze "nedelsiant, bet ne veliau" ;D > > "twoss" <saulius@roof.lt> wrote in message > news:giqurn$9s9$1@trimpas.omnitel.net... >> prastai kariauji :) >> >> turejau panasia problema. issimusiau kad sutvarkytu, ir dar net kelis men >> uz paslaugas mokejau po 1 Lt per men. (uz tuos kuriuos raste nurodziau >> kad nebuvo tiekiamos tinkamos paslaugos). >> >> prisegu savo pretenzijos firma, kuria siunciau, gal pades. svarbu kad >> juos spausti iki galo. ir dar reikalauti kompensacijos. aisku pagristai. >> >> >> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >> news:giqhrc$hd1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vilnius >>> >>> >>> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message >>> news:giqfbu$cu9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Cia kokiam mieste? >>>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >>>> news:giqc57$7f4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i >>>>> menesi >>>>> po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta >>>>> (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios >>>>> problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia! Pradzioje buvo daug ir gana >>>>> maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti... >>>>> >>>>> >>>>> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message >>>>> news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra >>>>>> uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas >>>>>> su >>>>>> linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu >>>>>> atveju >>>>>> 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai >>>>>> kazkas atvaziuos. >>>>>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >>>>>> news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po >>>>>>> 5-6 >>>>>>> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, >>>>>>> istisai perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti >>>>>>> i >>>>>>> vieta ir pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles >>>>>>> nuimti/uzdeti ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para >>>>>>> is >>>>>>> viso nera interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai >>>>>>> taip >>>>>>> pat tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau >>>>>>> atviru >>>>>>> tekstu siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent >>>>>>> ka >>>>>>> nors sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, >>>>>>> kad >>>>>>> tokio nera... >>>>>>> >>>>>>> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje >>>>>>> nera >>>>>>> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). >>>>>>> >>>>>>> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su >>>>>>> TEO >>>>>>> budu? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >