Cia kokiam mieste? "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message news:giqc57$7f4$1@trimpas.omnitel.net... > Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i menesi > po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta > (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios > problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia! Pradzioje buvo daug ir gana > maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti... > > > "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message > news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra >> uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas su >> linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu atveju >> 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai >> kazkas atvaziuos. >> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >> news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... >>> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 >>> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai >>> perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir >>> pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti >>> ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera >>> interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat >>> tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu >>> siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors >>> sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio >>> nera... >>> >>> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera >>> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). >>> >>> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO >>> budu? >>> >> >> > >