Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas su linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu atveju 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai kazkas atvaziuos. "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... > Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 > kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai > perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir > pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti > ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera > interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat > tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu > siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors > sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio > nera... > > Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera > jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). > > Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO > budu? >