Ne ten manau ieskai problemu sprendimo ir netaip sprendi, geriau pradek nuo saves. Pirma atjungi savo kitus kompus ir pajungi viena kompa ir ivardiji rezultata, nupasakoji tikraja problema ka ten prisidirbes.Visi lameriai karstakosiai megsta resetuoti iranga ne velnio apie ja neismanydami o poto prisidirbe peza. Naudoju jau senai TEO Interneta ir neturiu problemu. Tokie kvaili paverkslenimai naudos neduos, rasyk ka ten prijunginejai , kaip pajungta tavo paslauga, koks planas, iranga kokia tada gausi naudinga patarima ,kitap sapaliones ir bus sapaliones niekas cia is kavos tirsciu neatspes kaip ten yra is tikro. Gedimus jei registruoji tai turi atvykti meistrai , uzrasyk pavardes kas registruoja gedima nes dabar juokingai skamba tokios nesamones, kad niekas nereguoja :) "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... > Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 > kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai > perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir > pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti > ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera > interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat > tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu > siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors > sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio > nera... > > Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera > jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). > > Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO > budu? >