Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i menesi po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia! Pradzioje buvo daug ir gana maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti... "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra > uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas su > linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu atveju > 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai kazkas > atvaziuos. > "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message > news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... >> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 5-6 >> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, istisai >> perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i vieta ir >> pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles nuimti/uzdeti >> ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is viso nera >> interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai taip pat >> tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru tekstu >> siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent ka nors >> sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, kad tokio >> nera... >> >> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje nera >> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). >> >> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su TEO >> budu? >> > >