labiausiai patiko fraze "nedelsiant, bet ne veliau" ;D "twoss" <saulius@roof.lt> wrote in message news:giqurn$9s9$1@trimpas.omnitel.net... > prastai kariauji :) > > turejau panasia problema. issimusiau kad sutvarkytu, ir dar net kelis men > uz paslaugas mokejau po 1 Lt per men. (uz tuos kuriuos raste nurodziau kad > nebuvo tiekiamos tinkamos paslaugos). > > prisegu savo pretenzijos firma, kuria siunciau, gal pades. svarbu kad juos > spausti iki galo. ir dar reikalauti kompensacijos. aisku pagristai. > > > "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message > news:giqhrc$hd1$1@trimpas.omnitel.net... >> Vilnius >> >> >> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message >> news:giqfbu$cu9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Cia kokiam mieste? >>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >>> news:giqc57$7f4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i >>>> menesi >>>> po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta >>>> (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios >>>> problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia! Pradzioje buvo daug ir gana >>>> maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti... >>>> >>>> >>>> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message >>>> news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra >>>>> uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas >>>>> su >>>>> linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu >>>>> atveju >>>>> 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai >>>>> kazkas atvaziuos. >>>>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message >>>>> news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po >>>>>> 5-6 >>>>>> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai, >>>>>> istisai perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i >>>>>> vieta ir pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles >>>>>> nuimti/uzdeti ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is >>>>>> viso nera interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai >>>>>> taip >>>>>> pat tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru >>>>>> tekstu siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent >>>>>> ka >>>>>> nors sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, >>>>>> kad >>>>>> tokio nera... >>>>>> >>>>>> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje >>>>>> nera >>>>>> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia). >>>>>> >>>>>> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su >>>>>> TEO >>>>>> budu? >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > > >