Tema: Re: KAIP KOVOTI SU TEO?
Autorius: Audrys
Data: 2008-12-23 18:25:34
labiausiai patiko fraze "nedelsiant, bet ne veliau" ;D

"twoss" <saulius@roof.lt> wrote in message 
news:giqurn$9s9$1@trimpas.omnitel.net...
> prastai kariauji :)
>
> turejau panasia problema. issimusiau kad sutvarkytu, ir dar net kelis men 
> uz paslaugas mokejau po 1 Lt per men. (uz tuos kuriuos raste nurodziau kad 
> nebuvo tiekiamos tinkamos paslaugos).
>
> prisegu savo pretenzijos firma, kuria siunciau, gal pades. svarbu kad juos 
> spausti iki galo. ir dar reikalauti kompensacijos. aisku pagristai.
>
>
> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message 
> news:giqhrc$hd1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vilnius
>>
>>
>> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message
>> news:giqfbu$cu9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Cia kokiam mieste?
>>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message
>>> news:giqc57$7f4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Galima tiketi, galima netiketi, bet skambinama ir regtistruojama i 
>>>> menesi
>>>> po pora kartu. Praeina lakotarpis ir yra paasikinama, kad sutvarkyta
>>>> (gedimo statusas sistemoje pasikeicia :)). O kita diena vel tos pacios
>>>> problemos... Atvaziuoti nieks nesiteikia!  Pradzioje buvo daug ir gana
>>>> maloniai sakoma, ko norima. Dabar jau pradedama rekti...
>>>>
>>>>
>>>> "Andr" <asda@asdfas.asd> wrote in message
>>>> news:giqbls$6ih$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu tu sakyk ka nori, bet as tikrai netikiu, kad taip sunku yra
>>>>> uzregistruot gedima ir prisikviest meistra. Neileidi i jokias kalbas 
>>>>> su
>>>>> linteliu ir sakai tai ko tu nori (sakai, bet nereki). Blogiausiu 
>>>>> atveju
>>>>> 1817 ir sakai, kad nori registruot pretenzija. Su pretenzija tikrai
>>>>> kazkas atvaziuos.
>>>>> "SN" <nereikia@mail.lt> wrote in message
>>>>> news:giqb4l$5jt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Naudojamas ju internetas, kuris jau gerus metus luzineja i diena po 
>>>>>> 5-6
>>>>>> kartus. Kiekviena karta yra skambinama ir registruojami gedimai,
>>>>>> istisai perkraudinejamas modemas. Kas antra karta zadama atvaziuoti i
>>>>>> vieta ir pasiziureti, o taip pat telefonu nurodoma kokias vareneles
>>>>>> nuimti/uzdeti ir tai nesibaigiantis procesas. Siuo metu jau 4 para is
>>>>>> viso nera interneto (beje, saskaitos apmokamos tvarkingai, kompai 
>>>>>> taip
>>>>>> pat tvarkingi). Nuvaziavus i klientu aptarnavimo skyriu pusiau atviru
>>>>>> tekstu siunciama... Paprasius pakviesti ataskinga asmeni, kuris bent 
>>>>>> ka
>>>>>> nors sprendzia ar bent jau priima rastikas pretenzijas, pranesama, 
>>>>>> kad
>>>>>> tokio nera...
>>>>>>
>>>>>> Taip, paprasciausia butu siust juos toli, tik kad va toje vietoje 
>>>>>> nera
>>>>>> jokios alternatyvos (3G rysys ten taip pat vos veikia).
>>>>>>
>>>>>> Ka daryti? Gal kas susidurete ir radote efektyvesniu bendravimo su 
>>>>>> TEO
>>>>>> budu?
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>