tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: > Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po > metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, > sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo > atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom > pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. > nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti > sumoketu pinigu. > kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris > ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant > pakuote ir t.t.. > ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x mazesni. > Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I > gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau.