Tai paimkit garantiniam taisymui, koki menesi palaikykit, per ta laika gal iseis naujas firmware'as, o jei ne downgreidinkit i sena. On 2016.09.05 19:33, paulius_cliff wrote: > mes galim downgradinti, jis neduoda , downgradinsim - pavyks problema > isresta, nepavyks mes sugadinsim pakeisim I nauja problema ispresta. > > > > "Gintas" wrote in message news:nqk5fh$ki3$1@trimpas.omnitel.net... > > Taigi paties rasyta: > a) "mes uzklausem > gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) " > b) "jo esama irgi > galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt," > > Tad ka pirkejui daryt, sumokejus tiek pinigo ir isigijus preke su > garantija? Laukt-nelaukt, rizikuot -nerizikuot? > > > "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:nqk4mf$kae$1@trimpas.omnitel.net... >> pirkejui laukt nereikia,galima atstatyti I ankstesni fw, galima >> atiduoti I >> serviso centra :) tiesiog cia proga susigrazinti pinigus ir uzdirbti >> kokius >> 300eur. tiesiog pasitaiko tokiu isterisku zmoniu kelis kart I metus kurie >> drebedami reiskia savo tiesas ir as linkes I konfliktus nesivelt, nes >> zmones >> elgiasi neadekvaciai , nors ir istatymu remuose. tokiu cia ir newsuose >> turim >> :) >> >> >> >> "Gintas" wrote in message news:nqk3o5$k1s$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal >> paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga. >> Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto >> autorius >> regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas >> turetu laukt? >> >> Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise >> tiketis, >> kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas >> neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir >> irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek >> pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus. >> >> >> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag >> news:nqk2cv$jmq$1@trimpas.omnitel.net... >>> akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows >>> legaliais , >>> o >>> microsfttas bugina visada (kam kitaip update eitu), >>> giliai pasiknisus atrasi manau po ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali >>> grazinti visa kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :) >>> >>> >>> >>> >>> >>> "Gintas" wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda" >>> Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip >>> supranta, >>> pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys >>> per >>> velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta, >>> grazina >>> panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi >>> saugot >>> visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes >>> neuztektu......... >>> Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas >>> turi >>> ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima. >>> >>> "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag >>> news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai. >>>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i >>>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir >>>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus. >>>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti >>>> teisme ir tiek. >>>> >>>> On 2016.09.05 17:18, st wrote: >>>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>>>> defekta." >>>>> >>>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus?? >>>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia, >>>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia >>>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu >>>>> isivaizduoji. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "jtdm" parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats. >>>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus. >>>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo, >>>>> nezinau. >>>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip >>>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>>>> defekta. >>>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases >>>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos >>>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti >>>>> pinigus. >>>>> >>>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote: >>>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", >>>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. >>>>>> >>>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: >>>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris >>>>>>> po >>>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, >>>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo >>>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), >>>>>>> siulom >>>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. >>>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam >>>>>>> nesigrazinti >>>>>>> sumoketu pinigu. >>>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma >>>>>>> kuris >>>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos >>>>>>> iskaitant >>>>>>> pakuote ir t.t.. >>>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x >>>>>>> mazesni. >>>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I >>>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau. >>>>> >>>> >>> >> >