akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows legaliais , o microsfttas bugina visada (kam kitaip update eitu), giliai pasiknisus atrasi manau po ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali grazinti visa kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :) "Gintas" wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net... Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda" Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip supranta, pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys per velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta, grazina panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi saugot visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes neuztektu......... Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas turi ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima. "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net... > nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai. > arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i > vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir > patirties ivairios. zino teismo sprendimus. > tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti > teisme ir tiek. > > On 2016.09.05 17:18, st wrote: >> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >> defekta." >> >> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus?? >> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia, >> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia >> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu >> isivaizduoji. >> >> >> >> >> "jtdm" parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats. >> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus. >> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo, >> nezinau. >> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip >> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >> defekta. >> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases >> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos >> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus. >> >> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote: >>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", >>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. >>> >>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: >>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po >>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, >>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo >>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom >>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. >>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti >>>> sumoketu pinigu. >>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris >>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant >>>> pakuote ir t.t.. >>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x >>>> mazesni. >>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I >>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau. >> >