Rashydamas "moteru", turejai omeny vyru pliazha, ane? "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nqk400$k40$1@trimpas.omnitel.net... > Vadinasi dronas nebeveikia tokiu atstumu, kokiu gamintojas deklaravo, kad jis veiks, pirkimo momentu? Gedimas. Kam vartotojui dronas, kuris veikia tik istiestos rankos atstumu (patirstinant) ? Juk pirktas buvo tam, kad iki moteru pliazo nuskristu :) > > "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqk1v2$jhk$1@trimpas.omnitel.net... >> softo klaida tai vadinasi sumazejo veikimo atstumas, konreciai cia dronas >> dji, jiem is esmes useris tikrai ne pirmoj vietoj. >> naujas dronas tures senesni firmware, neupdatini ir naudoji, jo esama irgi >> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt, mes uzklausem >> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) taip >> 2savaites laukiam, sutinku kad useri uzparino ir jis manau sugalvojo, kad ok >> grazinsiu ir uz tuos pinigus nusipirksiu naujasni aukstesnes klases modeli. >> >> tam , kad butu pagrindas grazinti, reikia, nustatyti gedima, ty mes ne >> garantinis centras , neturim tam kompetencijos. >> Tiesiog nenoriu isipisinet kaip koks topocentras, bet prisiimti kokius >> 300eur minuso irgi visai ner reikalo. >> >> >> "jtdm" wrote in message news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai. >> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i >> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir >> patirties ivairios. zino teismo sprendimus. >> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti >> teisme ir tiek. >> >> On 2016.09.05 17:18, st wrote: >>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>> defekta." >>> >>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus?? >>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia, >>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia >>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu >>> isivaizduoji. >>> >>> >>> >>> >>> "jtdm" parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats. >>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus. >>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo, >>> nezinau. >>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip >>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>> defekta. >>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases >>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos >>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus. >>> >>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote: >>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", >>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. >>>> >>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: >>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po >>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, >>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo >>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom >>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. >>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti >>>>> sumoketu pinigu. >>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris >>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant >>>>> pakuote ir t.t.. >>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x >>>>> mazesni. >>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I >>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau. >>> >>