Vadinasi dronas nebeveikia tokiu atstumu, kokiu gamintojas deklaravo, kad jis veiks, pirkimo momentu? Gedimas. Kam vartotojui dronas, kuris veikia tik istiestos rankos atstumu (patirstinant) ? Juk pirktas buvo tam, kad iki moteru pliazo nuskristu :) "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqk1v2$jhk$1@trimpas.omnitel.net... > softo klaida tai vadinasi sumazejo veikimo atstumas, konreciai cia dronas > dji, jiem is esmes useris tikrai ne pirmoj vietoj. > naujas dronas tures senesni firmware, neupdatini ir naudoji, jo esama irgi > galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt, mes uzklausem > gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) taip > 2savaites laukiam, sutinku kad useri uzparino ir jis manau sugalvojo, kad ok > grazinsiu ir uz tuos pinigus nusipirksiu naujasni aukstesnes klases modeli. > > tam , kad butu pagrindas grazinti, reikia, nustatyti gedima, ty mes ne > garantinis centras , neturim tam kompetencijos. > Tiesiog nenoriu isipisinet kaip koks topocentras, bet prisiimti kokius > 300eur minuso irgi visai ner reikalo. > > > "jtdm" wrote in message news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net... > > nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai. > arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i > vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir > patirties ivairios. zino teismo sprendimus. > tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti > teisme ir tiek. > > On 2016.09.05 17:18, st wrote: >> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >> defekta." >> >> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus?? >> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia, >> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia >> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu >> isivaizduoji. >> >> >> >> >> "jtdm" parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats. >> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus. >> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo, >> nezinau. >> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip >> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >> defekta. >> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases >> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos >> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti pinigus. >> >> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote: >>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", >>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. >>> >>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: >>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris po >>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, >>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo >>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), siulom >>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. >>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam nesigrazinti >>>> sumoketu pinigu. >>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma kuris >>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos iskaitant >>>> pakuote ir t.t.. >>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x >>>> mazesni. >>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I >>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau. >> >