pagal gost'a sako kitaip On 2016.09.06 09:19, Gintas wrote: > Pirkejo teise pasirinkt, taisyt preke garantiniu laikotarpiu ar reikalaut grazint pinigus. > Siaip jau as pasipiktinciau, jeigu atidaves taisymui tinkamai neveikianti kompa su Win10, atgal ji gauciau veikianti tik su XP. > > "Salas" <salas@inbox.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nqlj00$pm$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai paimkit garantiniam taisymui, koki menesi palaikykit, per ta laika >> gal iseis naujas firmware'as, o jei ne downgreidinkit i sena. >> >> >> On 2016.09.05 19:33, paulius_cliff wrote: >>> mes galim downgradinti, jis neduoda , downgradinsim - pavyks problema >>> isresta, nepavyks mes sugadinsim pakeisim I nauja problema ispresta. >>> >>> >>> >>> "Gintas" wrote in message news:nqk5fh$ki3$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Taigi paties rasyta: >>> a) "mes uzklausem >>> gamintojo , nusiuntem aprasymus, atsake, ok laukit atnaujinimo :) " >>> b) "jo esama irgi >>> galima downgradinti I senesni tiesiog rizika uzlauzt," >>> >>> Tad ka pirkejui daryt, sumokejus tiek pinigo ir isigijus preke su >>> garantija? Laukt-nelaukt, rizikuot -nerizikuot? >>> >>> >>> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag >>> news:nqk4mf$kae$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pirkejui laukt nereikia,galima atstatyti I ankstesni fw, galima >>>> atiduoti I >>>> serviso centra :) tiesiog cia proga susigrazinti pinigus ir uzdirbti >>>> kokius >>>> 300eur. tiesiog pasitaiko tokiu isterisku zmoniu kelis kart I metus kurie >>>> drebedami reiskia savo tiesas ir as linkes I konfliktus nesivelt, nes >>>> zmones >>>> elgiasi neadekvaciai , nors ir istatymu remuose. tokiu cia ir newsuose >>>> turim >>>> :) >>>> >>>> >>>> >>>> "Gintas" wrote in message news:nqk3o5$k1s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Jei rastum stabilu buga, kuris trukdo naudot pirkta programa pagal >>>> paskirti-manau galetum susigrazinti pinigus uz programine iranga. >>>> Jeigu atnaujinimas iseina ir padeda-nieks ir bangu nekeltu. Posto >>>> autorius >>>> regis raso, kad atnaujinimo ner ir nezinia kada jis bus. Kiek pirkejas >>>> turetu laukt? >>>> >>>> Siaip suvokimas toks turetu but: ar pagristai pirkejas turejo teise >>>> tiketis, >>>> kad pirktas daiktas veiks kitaip? Jei pagristai, o daiktas >>>> neveikia-linkstama prie to, kad jis apgautas. Toliau seka teismas ir >>>> irodinejimai. Jo baigti ir islaidas turi pasverti abu-tiek pirkejas, tiek >>>> pardavejas. Nes teisejas irgi zmogus. >>>> >>>> >>>> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:nqk2cv$jmq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> akumas cia yra aparaturine iranga, jei perki kompa su windows >>>>> legaliais , >>>>> o >>>>> microsfttas bugina visada (kam kitaip update eitu), >>>>> giliai pasiknisus atrasi manau po ir po 1.5metu prie ko prikibti, gali >>>>> grazinti visa kompa , pasiimti pinigu ir atsinaujinti :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Gintas" wrote in message news:nqk1on$jf1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Pardavejas raso: "sutinku yra firmwaro beda" >>>>> Beda as suprantu kaip reiskini, kurio neturetu but. Pirkejas taip >>>>> supranta, >>>>> pardavejas taip supranta. Laukt nezinia kiek, kol gamintojas istaisys >>>>> per >>>>> velai pastebeta beda? Va, Samsungas-isaiskejus, kad akumai sprogsta, >>>>> grazina >>>>> panorejusiems pinigus. Reikalaut pakuotes negalima. Negi zmogus turi >>>>> saugot >>>>> visu pirktu daiktu pakuotes garantiniu laikotarpiu? Palepes >>>>> neuztektu......... >>>>> Vartotoju teisiu isvada nera privaloma. Tiek pirkejas , tiek pardavejas >>>>> turi >>>>> ivertinti busimo teismo kastus ir neaisku busima to teismo sprendima. >>>>> >>>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:nqjv0f$i8i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nzn kaip teisiskai traktuojami softo gedimai. >>>>>> arba susitari su pardaveju arba ne. nesusitares gali kreiptis i >>>>>> vartotoju teisiu gynimo tarnyba, ten jie turi siek tiek ekspertu ir >>>>>> patirties ivairios. zino teismo sprendimus. >>>>>> tas kuris mano kad yra teisus ir turi noro, gali savo nuomone ginti >>>>>> teisme ir tiek. >>>>>> >>>>>> On 2016.09.05 17:18, st wrote: >>>>>>> "reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>>>>>> defekta." >>>>>>> >>>>>>> o gal tai paprasciausiai preke atitinka gamintojo parametrus?? >>>>>>> jei paemus nauja preke, jinai "turi ta pati defekta" ale letai veikia, >>>>>>> pakimba ar panasiai. tai reiskia, kad nusipirkai preke tokia, kokia >>>>>>> jinai yra, joje gedimo nera, jinai tik neveikia taip, kaip tu >>>>>>> isivaizduoji. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "jtdm" parašė naujienų news:nqjsji$gso$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> 'nedziugina' ir 'yra softo klaidu' siaip jau nera tas pats. >>>>>>> metai ar menuo jokio skirtumo, jeigu garantija nesibaigus. >>>>>>> ar turi teise isskirtinai reikalauti pinigu grazinimo, o ne pakeitimo, >>>>>>> nezinau. >>>>>>> tik vat niuansas 'softo klaida' ir 'nera softo atnaujinimo' kazkaip >>>>>>> itariu, kad reiskia tai, kad ir pakeista tokia pat prake tures ta pati >>>>>>> defekta. >>>>>>> tada logiska prasyt grazinti pinigus. jeigu tai tiesa, tai parases >>>>>>> skunda tarnybai, gaus jos sprendima, kad pardavejes neturi analogiskos >>>>>>> prekes pakeitimui ir tiek ziniu - tarnyba rekomenduos grazinti >>>>>>> pinigus. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.09.05 16:31, gopenzo wrote: >>>>>>>> tai sugedo ar kaip? nes po metų "netenkina kokybė", "nepatinga", >>>>>>>> "nedžiugina" kaip ir ne argumentas. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-09-05 16:15, paulius_cliff wrote: >>>>>>>>> Laba, kita barikadu puse, as pardavejas, tiesiog turiu pirkeja kuris >>>>>>>>> po >>>>>>>>> metu sugalvojo nu tipo grazinti, nes netenkina kokybe - veikimas, >>>>>>>>> sutinku yra firmwaro beda, bet jis tipo nesutinka laukti gamintojo >>>>>>>>> atnaujinimo atnaujinimo.( elektronika, foto-video technikra ), >>>>>>>>> siulom >>>>>>>>> pakeisti I visiskai nauja, ne tipo nereikia. >>>>>>>>> nu aisku per ta laika kaina keitesi -300-400eur tai ko jam >>>>>>>>> nesigrazinti >>>>>>>>> sumoketu pinigu. >>>>>>>>> kokio pardavejo teises? per kiek laiko galim apsvarstyti prasyma >>>>>>>>> kuris >>>>>>>>> ji parasys rastu? ar galima reikalauti pilnos komplketacijos >>>>>>>>> iskaitant >>>>>>>>> pakuote ir t.t.. >>>>>>>>> ty mano tikslas , bent jau pakeisti I nauja, nes nuostoliai bus 2x >>>>>>>>> mazesni. >>>>>>>>> Vartotoju teises gina aisku pirkeja ir as cia vistiek nusiteikes I >>>>>>>>> gincus nesivelti, nes bus pigiau ir ramiau. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >