Tema: Re: Virsvalandziai
Autorius: Sv. Hondos Baznycia
Data: 2009-10-09 00:05:04
Buvo pasiulytas ir toks variantas. Mano nuomone 8 val savaitgalio nakti yra
nelygu 8 val laisvo laiko savaites vidury. Duoti 1.5x laisvo laiko yra
svarstoma, tik cia gali jau gali atsirast kitu niuansu del firmos
specifikos.
Man is principo idomu, negi Lietuvos DK neleidzia virsvalandziu jei
nenaudojama sumine darbo laiko apskaita.