Tema: Re: Virsvalandziai
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-09 09:03:29
Tai cia beabejo, nes jei tektu dirbti pvz.: naujuju nakti, tai reiketu ir x2
rodosi.

As tai ziuriu taip - jei tai nera susije su kokia darbu sauga, kur
darbuotojas gali nusitrenkti, nusirauti pirstus ir pan., o kitos rizikos
minimalios, darbuotojas - normalus zmogus, darbdavys irgi - susitarkite ir
tiek. Jei viska ziuresit pagal biurokratus, tai jie dar pas proktologus
nusius...