Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: kazkas
Data: 2009-10-15 16:46:05
Teismu praktika yra Vokietijoje.
Zmogelis buvo ikures firma, kuri supirkdavo MS lipdukus nuo senu kompu ir perparduodavo.
Teismas ishsprende ne Microsofto naudai. Motyvas: jokie Microsofto EULA negali apriboti pirkejo jokiu teisiu i daikta uz kuri jis pilnai atsiskaites.

Aisku viskas priklauso kaip LT teismas i tai paziuretu, bet siokia tokia ES saliu praktika advokatas jau galetu remtis.

Su OEM licenzijom jei parduoti su tuo paciu daiktu, tai net Microsoftas neturi pretenziju

Jei firma ka nors nusipirks legaliai ish kitos firmos, jokioms LT teisinems institucijoms tai neuzklius.
O MS gali bandyti irodineti savo pazeistas civilines teises LT teisme. Pabreziu: Civilines teises, nes joks nusikaltimas nera padarytas.