Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: kazkas
Data: 2009-10-15 16:49:17
Nuomos objektas - programine iranga, kuria kita imone legaliai yra isigijusi.
Jokie EULA negali apriboti vartotojo teisiu disponuoti nusipirktu daiktu.

Microsoftas sako - tu perki ish musu teise naudotis.
Tu sakai (ir kitos ES salys ta pripazista), kad perki programine iranga ir gali daryti nusipirkes su ja ka nori.