Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: kazkas
Data: 2009-10-16 10:32:11
Parodyk man mano parasa po autorine sutartimi su Microsoftu.
Ash niekaip neisipareigojau laikytis kazkokiu paistalu, kuriuos Microsoftas uzrase man ant ekrano pirma karta paleidziant programa. Ash tiesiog norejau naudotis savo legaliai nusipirkta programos kopija.

Jei kas nors mano kad pazeidineju jo teises perparduodamas nusipirkta programos kopija (kaip ir perparduodamas naudota knyga ar CD) tai tegul jis ir gina savo teises.
Paziuresim tada i teismu praktika ir i istatymus.
Nes dabar nusikaltimas yra tik kopijavimas ir kopiju platinimas, o to siuo atveju nedaroma, nes perparduodama tik ta pati nusipirkta kopija.