Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-16 16:44:18
Paprastai jei nori ateityje laisvai perleisti MS licensiją kitiems, tai turėsi pirkti brangesnę, ne OEM.
Kai perki OEM - tai bent anksčiau ji būdavo teoriškai rišta prie HDD, ir jei nori perduoti licenciją kitam (jei tai leidžia sutartis), tai parduodi su visu kompu.

Žmogėnai, licencija - tai ne teisė į pilną daiktinę nuosavybę. Tai tik leidimas naudotis. LEIDIMAS. Jei tave pakvietė kažkas į svečius, tai nereiškia, kad tu vietoj savęs gali nusiųsti kokį nors bomžiuką. Ar manot, kad taip visai normalu?

Perkate ne CD plokštelę su įkeptais MS langais, o licenciją! Knygų, nevardinių teatro bilietų, ir kitos panašios egzotikos nepaniokit į licencijavimą. Čia greičiau jau būtų sutikimas leisti vienai spaustuvei išleisti tavo knygas (tau sumokant tarkim 20%), o paskui ta spaustuvė ATIDUOTŲ tą teisę kitam leidėjui, su kuriuo tu neturi jokio kontrakto. T.y., senoji spaustuvė jau kaip ir nesinaudoja suteikta teise spausdinti knygas, ane?