Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-16 11:07:50
Naudodamasis tu sutinki su sąlygomis, nesvarbu, kad neskaitei - sutikimas išreiškiamas konkliudentiniais veiksmais +
visokie lipdukai atplėšiant + visokie pelės klyktelėjimai, tipo "I agree".

99 proc. atvejų sutartyse numatyta, kad gali parduoti ar atiduoti programinę įrangą. Aišku, pats naudotis ja nebegali.
Bet teoriškai gali būti, kad sutartis yra kitokia - pvz., suteikiama teisė tik tau asmeniškai pasinaudoti kūriniu tam
tikrą arba neribotą laiką. Tokiu atveju negali nieko niekam atiduoti. Pavyzdys - ta pati MS įranga švietimo įstaigoms už
simbolinę kelių šimtų litų kainą. Ją gali naudoti tik tam tikrus kriterijus atitinkantys subjektai.

O tai, kad tu neskaitai kažko, yra fuflo, niekam neįdomu. Va, jei sakytum, nemoku angliškai, čia jau rimtesnis
argumentas.