Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-16 11:40:16
tu man rods nepasirashynejai ir po sutartim, vadinama istatymais, bet, kad negalima zhudyt, vogt ir prievartaut, kaipir zhinai be parasho:)
EULA - end user licence agreement yra acceptinama (nerandu lietuvishko zhodzhio - matyt butu "pasirashoma":) kai pradedi naudot produkta, jei nezhinai ant ko pasirashei, visada yra galimybe perskaityti visa talmuda:)