Kas baigęs inžinierinius mokslus ir praėjęs matavimų teoriją tas žino kiek ir kokių paklaidų būna ir reikia įvertinti ;) Pavyzdžiui kai matavimo prietaiso rodyklė rodo 100 ([V], [A], [km/h]) dar labai priklauso kokiu atstumu ir kampu į ją žiūrėsi. Net ir stengdamasis negali garantuoti kad į ją žiūri pačiu teisingiausiu kampu. Ypač jeigu vairuodamas turi dar ir kelią stebėti. Čia ir turime minėtą "akies" paklaidą. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hh5n9m$ql$1@trimpas.omnitel.net... > Prie ko cia spidometro ir matuotojo akies paklaida? > > "Liofka" <liofkanews@safe-mail.net> parašė naujienų > news:hh5n54$me$1@trimpas.omnitel.net... >> Be visų diskutuotų prietaiso (radaro) paklaidų dar yra spidometro >> paklaida (pagal auto dokumentaciją) ir "matuotojo akies" (nepamenu >> tiksliai, bet ~2proc.). Visos paklaidos turi sumuotis pažeidėjo naudai. >> Taigi, advokatui ar pačiam pasistengus +50km/h nepasieksi. >> >> Kadaise pavyko ~5km/h nusiderėt kelyje vien tik paminėjus paklaidas :) >> Bet > >