Paklaida nėra toks absoliutus blogis. Radaro paklaidą tai pripažystam visai neskausmingai. "Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message news:hhdamr$kb8$1@trimpas.omnitel.net... > Taip, bet šiuo atveju tokia galimybė net nekvestionuojama. Čia nebent pats > gamintojas pripažintų. Bet tokiu atveju nieko vertas būtų jo "EU > certificate of conformity" ir gautų atšaukti vieną kitą šimtą tūkstančių > automobilių. Ir ko gero tai būtų atskiras ieškinys gamintojui regreso > tvarka. > > > > Taigi šansų realiai nulis. > > Taip svarstant galima daug variantų išmastyti - pvz., servisas uždeda > didesnes padangas. Bet tu to nežinai. Tau spidometras rodo viena, realiai > važiuoji greičiau. Baudą vis tiek gautum, galėtum paskui servisą į teismą > duoti. > > > > "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message > news:hhda02$jhd$1@trimpas.omnitel.net... >> Linas Petkevičius wrote: >>> O visdelto? Kaip atrodytu gynyba pagal tokia schema? Ash isivaizduoju >>> tik debiliska. >> >> Kad butu pazeidimas reikalinga ne tik objektyvine puse (per greitai >> vaziuoti) bet ir subjektyvine (tai suvokti). Ir tai galioja visiems >> pazeidimams - kad pripazinti kaltu, reikia irodyti abu dalykus. Taciau >> daznai ne tik pazeidejai, bet ir teismai tai pamirsta, nes pagal >> pazeidimo pobudi jo negalima padaryti nesuvokiant. Taciau spidometro >> atveju - galima. >> >> Todel tokioje situacijoje pagrindine problema ne juridiskai pagristi, bet >> irodyti spidometro paklaida, nes teismas savo iniciatyva tikrai jos >> nustatineti nesiims. Bet jei gali pateikti technine dokumentacija, >> atsakyma is gamintojo ar kokia pazyma, kur matytusi, kad paklaida yra >> tokia, tada jau galima gincytis ir teismas tures irodyti tavo kalte. >> >> Zinoma, cia viskas labai suprastinta, realiai su subjektyvine puse yra >> daug niuansu ir laisves interpretacijoms, todel, kaip jau minejau, >> praktiskai remtis subjektyvine puse yra didele loterija, nors teoriskai >> ir butum teisus. >> >