On 6/24/2010 2:47 PM, Nitro wrote: > konservatorius? Jeigu bankas nusprende keisti kokia tai sistema, vadinas > tikrai kruopsciai apsvarste visus pliusus ir minusus. tikiu kad jokiam > bankui nebutu lengva palikti klientu be paslaugu 4 dienas, bet matyt > rezultatas vertas to. P-ch kas ką apsvarstė. Nei viena vartotojus gerbianti kompanija taip nesielgia. Visada upgreidus galima padaryti nestabdant sistemų taip ilgiau. Daroma nauja lygiagreti sistema, integruojama su senąja, o tada ir migruojama. Tai kainuoja papildomą įrangą ir patyrusių specialistų laiką, bet nenukenčia vartotojai. SEB atveju tai man panašu į chaltūros, pachuizmo ir avantiūros hibridą. Matyt rezultatas toks ir bus. > > PS kiek zinau is pradziu buvo planuojama ir bankomatus ir atsiskaitymus > kortelem uzhdaryt tom dienom, veliau persigalvojo :) Vyt lauk reikėtų tą kas tokį planą pasiūlė. Kažkada čia jau buvo diskusija apie SEB ityšnykus. Man buvo įdomu nuo kada jie tokie patapo. Nieko tikro nesužinojau, tik kažkas pasakojo legendą kad prieš dešimtmetį kažkokia ambicinga konsultantė iš Arthur Andersen taip "paoptimizavo" ityšnykus kad po reorganizacijų dalis išėjo, o kiti prarado betkokį entuziazmą. Pradedu tikėti legenda..