tai turbut SEB labai truksta tokio, kaip tu speco, kuris visus upgreidus padarys nestabdydamas sistemu :) O kaip tu isivaizduoji persijungima nuo naujos sistemos, prie upgreido? Ishtrauki tinklo kabeli is vieno kompo ir perkishi i kita? Vuolia? "Abarca" <ChadAbarca@gmx.com> wrote in message news:hvvi9s$a3j$1@trimpas.omnitel.net... > On 6/24/2010 2:47 PM, Nitro wrote: >> konservatorius? Jeigu bankas nusprende keisti kokia tai sistema, vadinas >> tikrai kruopsciai apsvarste visus pliusus ir minusus. tikiu kad jokiam >> bankui nebutu lengva palikti klientu be paslaugu 4 dienas, bet matyt >> rezultatas vertas to. > P-ch kas ką apsvarstė. Nei viena vartotojus gerbianti kompanija taip > nesielgia. Visada upgreidus galima padaryti nestabdant sistemų taip > ilgiau. Daroma nauja lygiagreti sistema, integruojama su senąja, o tada > ir migruojama. Tai kainuoja papildomą įrangą ir patyrusių specialistų > laiką, bet nenukenčia vartotojai. > SEB atveju tai man panašu į chaltūros, pachuizmo ir avantiūros hibridą. > Matyt rezultatas toks ir bus. > >> >> PS kiek zinau is pradziu buvo planuojama ir bankomatus ir atsiskaitymus >> kortelem uzhdaryt tom dienom, veliau persigalvojo :) > Vyt lauk reikėtų tą kas tokį planą pasiūlė. > > Kažkada čia jau buvo diskusija apie SEB ityšnykus. Man buvo įdomu nuo > kada jie tokie patapo. Nieko tikro nesužinojau, tik kažkas pasakojo > legendą kad prieš dešimtmetį kažkokia ambicinga konsultantė iš Arthur > Andersen taip "paoptimizavo" ityšnykus kad po reorganizacijų dalis > išėjo, o kiti prarado betkokį entuziazmą. Pradedu tikėti legenda.. >