"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hvvjm9$b9u$1@trimpas.omnitel.net... > Prifilosofuot galima daug. Taciau bankas leidziantis sau sustabdyti > internetines operacijas turetu klientui visdelto pasiulyti truputi daugiau > nei "nu mes cia biski sistemas atsinaujinsim ir pas mus dabar viduj viskas > kruciau bus". Neisivaizduoju, kaip vyksta tokie upgreidai bankuose, taciau > nemanau, kad Barclay suportas gautu valdybos sutikima stabdyti pagrindini > klientu operaciju kanala keturioms dienoms. Cia jei ziureti ish > aukstesnio lygio kontoru. Pas mane paprasta maistine parduotuve ir > smurglinis kabakas. Labai didelio kataklizmo reiktu, ka isdrysciau taip > elgtis su savo klientais ir prasukti toki finta. Ironija, kad SEB turbut > neturi tokio speco, turbut ne ironija - kazkaip tikrai tikiu, kad tokei > keitimai padaromi ir nestabdant sistemu, tik reikia, kad kazkam tai > rupetu. jeigu aš įsivaizduoju teisingai kas ten daroma, tai tikrai tikiu, kad sistema gali būt statoma kelias valandas ir po to daromi dideli testavimo darbai. Kartais atrodo žiauru, bet kitų kelių nėra. Gali būtik kad įšaldydami operacijas 4 dienoms jie išvengs galybės jų, o kartu ir jūsų problemų.