Linas Petkevičius rašė: > >> >> (paprasčiau, pigiau, tikslingiau sustabdyti veiklą porai dienų ir >> atverti ją klientams atnaujintą, blizgančią?) > > Paprasciau verstis pagal iprastine verslo praktika. Nezinau banku http://www.lloydsbankinggroup.com/legal/site_terms_and_conditions.asp https://singlepoint.usbank.com/cs70_banking/logon/termsOfUse Nežinau, nežinau -- kiek permečiau akimis TOS (term of service, usage), keleto stambesniųjų bankų, tai jokių garantijų ir jokių teisėtų lūkesčių (kad bankas -- na, website, online banking sistemos -- veikia 24 h per parą 365 dienas per metus) turėti kaip ir negali. Dar gražiau -- bankai (kiek leidžiama įstatymų) kratosi/neprisiima jokios atsakomybės dėl klaidų, informacijos tikslumo ir servisų veikimo. Tai nebent tik emociškai apeliuoti į tą nerašytą verslo praktiką...