> Linas Petkevičius rašė: >> >>> >>> (paprasčiau, pigiau, tikslingiau sustabdyti veiklą porai dienų ir >>> atverti ją klientams atnaujintą, blizgančią?) >> >> Paprasciau verstis pagal iprastine verslo praktika. Nezinau banku > > http://www.lloydsbankinggroup.com/legal/site_terms_and_conditions.asp > https://singlepoint.usbank.com/cs70_banking/logon/termsOfUse > > > Nežinau, nežinau -- kiek permečiau akimis TOS (term of service, usage), > keleto stambesniųjų bankų, tai jokių garantijų ir jokių teisėtų lūkesčių > (kad bankas -- na, website, online banking sistemos -- veikia 24 h per > parą 365 dienas per metus) turėti kaip ir negali. Dar gražiau -- bankai O nemažai bankų (ir daug didesnių nei seb.lt) (su)stabdo online bankininkystės servisus naktį mažiausiai kelioms valandoms _kas_ _savaitę_... Jie turbūt nemano, kad spjaudo ant savo klientų...?