"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:i01bkv$mh1$1@trimpas.omnitel.net... > Pirmiausia - abejoju, kad kitu keliu nera. na nebent nediegti. > Antra - bankas siuo atveju sprendzia problemas, kurios akivaizdzios jo, > taciau man kaip klientui nesukuria jokios tiesiogines pridetines vertes. > Nes paaiskinimas - parduotuveje "mes siandien statome nauja kasos aparata, > kuris tiksliau skaiciuos ir spausdins grazesni ceki, todel duonos siandien > negausi, ir ateikit po triju dienu" tikrai butu nesuprastas. Ir klientas, > kuriam parduotuve venodu atstumu su kita, gali netycia nustot i ta > parduotuve vaiksciot, nors cekis ir pagrazejo. Man pats graziausias, > geriausias, saugiausias bet neveikiantis SEB yra truputi blogiau uz bet > kokia veikiancia alternatyva. Aš i SEB vaiksciot nenustosiu, taciau > minusiuka prie ju pasidejau. Ezio su plika subine neisgasdinsiu, taciau > labai abejociau, kad tokiu minusiuku suma neatsveriama kastais, kurie butu > leide padaryti upgreidus nestabdant sistemos. Bankui tiek pat svarbu, kad būtų patenkinti ir jo klientai, ir gerai dirbtų visas organizmas. Jeigu kuris nors vienas jų yra netvarkoje, tai bankas negali būti patenkintas. Įdiegus naują sistemą gali atisrasti ir papildomų paslaugų, kurios, galbūt, bus naudingos ir tau. Taipogi reikėtų atsiminti, kad klientai nėr avienas klientas (tu), tad galbūt jie tau ir nepasiūlys nieko, bet jeigu dabar atitiks kažkokius standartus ar įdiegs kažkokią saugą, paslaugą bei dar kokį biesą, tai priklaus spektrą multitrilijardinių kompanijų iš kombodžos, kurios perspjaus krūvą nepatenkintų mažiukų klientukų. Nemanau, kad bankas ima ir na ura spjauna ant kliento. Tiesiog jie iš visų kelių pasiima švariausią, saugiausią, bet nebūtinai tiesiausią kelią, kuriame tyko KEdofilai ir olialia pupytės.