On 6/25/2010 4:36 PM, Linas Petkevičius wrote: > >> >> (paprasčiau, pigiau, tikslingiau sustabdyti veiklą porai dienų ir >> atverti ją klientams atnaujintą, blizgančią?) > > Paprasciau verstis pagal iprastine verslo praktika. Nezinau banku > virtuves, taciau pavyzdziui draudimo kompanijos sugeba atsinaujinti > sistemas nestabdydamos savo IT ukio keturioms dienoms. Galima sakyti, > kad ten paprasciau viskas? Labai abejoju. Tas pats SWEB'as. Jei gerai > pamenu jau buvo du ar trys rimti upgreidai, paskutinio metu perskeliant > visa WWW į dvi dalis (gerai ar blogai - kitas klausimas). Ir kazkaip > sugebejo nestabdyt viso reikalo. Plius darant tokius dalykus butu malonu > kazkokia kitokia komunikacija - o ne bidlavotas pasattymas pries fakta - > MUMS reikia, todell JUS negalesite naudotis musu paslaugomis keturias > dienas. Pas SWEDus kažkam RŪPĖJO surinkti beveik 100 neblogų programuotojų komandą kuri RŪPINASI kad niekas niekada nestrigtų.