Linas Petkevičius rašė: > >>> Pirmiausia - abejoju, kad kitu keliu nera. >> >> na nebent nediegti. >> > > kazkaip negirdejau, kad kiti bankai taip stabdytu. > >> >> Nemanau, kad bankas ima ir na ura spjauna ant kliento. > > Kazkaip jokio skirtumo, kaip at manes spjauna. Jei tavo krautuvėlės analogija, tai ar tik nenori pasakyti, kad tu ant savo klientų „spjausi“ tik esant fors mažorui plius? Ne tada, jei susirgtų pardavėja, o pakaitinės nebūtų ir pats negalėtum? Ir klientas, kuris priverstas, tarkime, laukti eilėje pusę valandos, kol gauna kepalą duonos (nes labai lėtas neupgrade'intas kasos aparatas, lūžinėja kortelių terminalas, interneto ryšys, o šių tiekėjų support'as dirba darbo valandomis; prastas parduotuvės išplanavimas -- reikia lakstyti po visą salę nuo lentynų iki lentynų, o dar prieš šventes minia sugužėjo), neturėtų jaustis apspjautas...? Aš nemanau, kad bankui yra normalu stabdyti savo sistemas, bet kartu galiu įsivaizduoti, jog tai gali būti esminis sistemos upgrade'as (o ne paprastasis versijos atnaujinimas), kuris jau vyko/vyksta (ką, vidinės programos, interface'ai visai nesikeis ir banko ofisų planktonas po ilgojo savaitgalio suplaukęs į darbo vietas maigys senus įprastus mygtukus?) ir šis sustabdymas yra paskutinis operacijos etapas. Taip pat gali būti, kad bankas, kaip ir tu nėra besąlygiškai motyvuotas neprarasti klientų, todėl tikrai pasvėrė, kiek kainuotų nuoseklusis pereinamasis procesas, kuriant kompleksišką pereinamąją sistemą palyginus su tuo, kiek nuostolių, žalos jis patirtų sustabdęs savo sistemą kelioms dienoms mažiausio aktyvumo metu.