i pardaveja buvo kreiptasi bet jie tik pasiule kreiptis i vartotoju teisias :) "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:i79j88$f23$1@trimpas.omnitel.net... > Šiaip įdomu, kaip baigsis. Informuok mus. > Manau tai ne vienas atvejis, kai nusiperki daiktą ir jis yra apgadintas, > tačiau vizualiai to nesimato. > > Gal kažką praleidau, bet ar po to, kai garantinis grąžino telefoną, ar > buvo kreiptąsi į pardavėją? > > "joptararai" <joptararai@gmail.com> wrote in message > news:i79i85$dd3$1@trimpas.omnitel.net... >> to mechaninio gedimo akivaizdžiai nesimato tai galimas tik viduje t.y. >> turetu matytis tik is ardzius telefona o to pats daryti negaliu bandysiu >> kreiptis i vartotoju teises ir bus matyt kaip baigsis >> >> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message >> news:i79hl1$cfh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai kad gedimas net negarantinis. >>> Todėl ir manau, kad šiuo atveju kainaus labai daug laiko ir pastangų >>> kažką įrodyti. >>> >>> Kaip įrodysi, kad per tą vieną dieną nestuktelėjai* to aparato kur nors? >>> >>> >>> *Neaišku, koks ten tas mechaninis pažeidimas. >>> >>> "V" <a@a.a> wrote in message news:i782d3$4rb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kreipkis su skundu i http://www.vartotojoteises.lt/ >>>> Bandyk reikalaut naujo telefono, o ne remonto. >>> >>> >>