Greiciausiai daugeliu atveju kazka irodyti abiems pusems yra be sansu, nes dazniausiai yra tik tavo zodziai pries pardavejo ar serviso zodzius. Pvz., nunesi elektronini prietaisa i garantini, o jie, kad nereiktu taisyt, ima ir paleidzia per ji kokius 360 voltu, arba panardina i vandens vonia, arba numeta ant grindu. O tada visa kalte suvercia tau ir pasako, kad prietaisas negarantinis. O tu vietoj galbut pusiau veikusio irenginio atgauni metalo lauzo kruva. "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:i79hl1$cfh$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kad gedimas net negarantinis. > Todėl ir manau, kad šiuo atveju kainaus labai daug laiko ir pastangų kažką > įrodyti. > > Kaip įrodysi, kad per tą vieną dieną nestuktelėjai* to aparato kur nors? > > > *Neaišku, koks ten tas mechaninis pažeidimas. > > "V" <a@a.a> wrote in message news:i782d3$4rb$1@trimpas.omnitel.net... >> Kreipkis su skundu i http://www.vartotojoteises.lt/ >> Bandyk reikalaut naujo telefono, o ne remonto. > >