Tema: Re: Atideto skrydzio tesinys
Autorius: ManXP
Data: 2012-03-16 16:41:59
Taip, bet musu argumentas buvo toks, kad kompensacija moket privalo, nes 
ypatingu aplinkybiu nebuvo. O jie teismui pateike CAA rasta, kuriame rasoma, 
kad butent sis ivykis buvo ypatinga aplinkybe, atleidzianti nuo pareigos 
sumoket ir aiskina, kad tipo CAA specialistai zino geriau nei mes (nors ju 
isvada priestarauja tavo rastam ETT sprendimui) ir del to nieko moket 
nereikia.

O del stiklo itrukimo, tai IMHO gali but sunku irodyt, kad jis skilo del 
orlaivio neprieziuros. Nes pvz jei skrendant trenkiasi koks paukstis ir ji 
suskaldo, tai kaip ir ne oro vezejo atsakomybe, ar nusisneku?

"Linas Petkevičius"  wrote in message 
news:jjvbj1$m8d$1@trimpas.omnitel.net...

O kuo skiriasi galimybe kobntroliuoti stiklo sildyma ar stiklo itrukima?

Ir i teisma jus davet ne del stiklo, o del to, kad neatlygintas skrydzio
velavimas. Technines detales - ne jusu reikalas.


"ManXP"  wrote in message news:jjvb4u$lj0$1@trimpas.omnitel.net...

Kas neskaite ar pamirso, tai istorija buvo tokia, kad del technines
problemos daugiau nei 5 valandoms buvo atidetas uzsakomasis skrydis ir
remdamiesi ETT sprendimu (kad jei skrydi atideda daugiau nei 3 val, tai jis
prilyginamas atsauktam) prasem is kelioniu organizatoriaus kompensacijos.
Organizatorius remesi Civilines Aviacijos Administracijos nuomone, kad moket
neprivalo, nes skrydis atidetas del ypatingu aplinkybiu, kuriu nebuvo galima
kontroliuot.

LP buvo imetes ETT sprendima, kuriame aiskinama, kad technine beda (jeigu ji
atsiranda ne del 3 asmenu kaltes, ar pan) negali but laikoma ypatinga
aplinkybe, ko pasekoje organizatorius paduotas i teisma dokumentinio proceso
tvarka. Teismas nusprende ieskini pilnai tenkint, organizatorius ir vezejas
pareiske tokius priestaravimus:


1. Minetas ETT sprendimas buvo priimtas reguliaraus skrydzio atveju, o cia
buvo uzsakomasis, todel jo taikyt negalima. Cia kaip ir px, nemanau, kad
tokiu teiginiu kazka pasiektu.

2. Cia jau idomiau. CAA mums buvo pateikus rasta, kad problema buvo "lango
sildymo gedimas", o organizatorius teismui pateike lektuvo zurnala, kuriame
gedimas yra "windshield HITTING fault, then cracked, windshield need to be
replaced", t.y. stiklo itrukimas, kuris galejo atsirast ankstesnio skrydzio
metu. Advokato nuomone, tokio dalyko kaip itrukes langas oro vezejas nelabai
gali kontroliuot ir sansai laimet sumazeja. Todel gaunasi taip, kad del
kazkieno is CAA su klaidos (kuris neskiria heating ir hitting reiksmiu) musu
argumentai is esmes turi keistis, nes i teisma davem del to, kad lango
sildyma tikrai galejo kontroliuot ir ju bedos, jeigu sugedo.


O tada dar idomiau :) Lektuvo zurnale gedimas yra "HITTING FAULT", todel
neaisku, ar grybai yra organizatoriaus advokatai, ar grybai yra technikai su
1-os klases anglu ziniom pilde zurnala, bet savo atsiliepime teismui jie
raso: "buvo rastas lango itrukimas (window crack), kuris atsirado sugedus
orlaivio desines puses lango sildymui (windshield heating fault). O CAA apie
lango itrukima mums nei zodzio nepateike bled.


As manau, kad jeigu tas trukimas atsirado del lango sildymo gedimo (jei toks
tikrai buvo, nes labai panasu, kad CAA sedi pradiniu klasiu anglu kalbos
specai), tai ieskinys kaip ir nesikeicia ir viskas turetu but OK. O jeigu
tokio nebuvo ir visa beda yra itrukimas, tai nelabai gerai... Savo atsakyma
teismui turim pateikt per savaite, posedis skirtas kovo pabaigoj.

Pasiulymu/komentaru bus?