Tema: Re: Atideto skrydzio tesinys
Autorius: Domas J.
Data: 2012-03-17 15:11:45
Naturalus ir teisingai ETT pastebejimas.

Taciau:
39. Reikia pastebėti, kad Bendrijos teisės aktų leidėjas ne visas 
ypatingas aplinkybes norėjo padaryti tokias, kurios galėtų atleisti nuo 
pareigos sumokėti keleiviui kompensaciją atšaukus skrydį, o tik tas, 
*kurių nebūtų buvę galima išvengti net imantis visų pagrįstų priemonių*.
<...>
41. Oro vežėjas turi iš tikrųjų įrodyti, kad *net panaudodamas visas 
turimas personalo, materialines ir finansines priemones ir nedarydamas 
nepakeliamos aukos*, atsižvelgiant į savo įmonės pajėgumus tuo metu, jis 
akivaizdžiai nebūtų galėjęs išvengti skrydžio atšaukimo dėl ypatingų 
aplinkybių, su kuriomis susidūrė.

Kaip vezejas galejo isvengti velavimo situo atveju? Laikyti paruosta 
antra lektuva su igula ant zemes? Pries kiekviena skrydi numatyti laiko 
net ir abieju varikliu keitimui del visa ko, plius, tureti kiekviena 
lektuvo detale sandelyje? Ar tai protingos priemones?

ETT sprendimas nera toks vienareiksmiskas. Alitalia atveju gedimas buvo 
nustatytas diena iki suplanuoto skrydzio. Buvo pakankamai laiko surasti 
kitam lektuvui, bet, matyt, pataupe ir to nepadare. Musu atveju, gedimas 
buvo nustatytas pries pat skrydi, o vezejas padare kas buvo toje 
situacijoje imanoma - suorganizavo lektuva su igula per 5 val. i toki 
uzkampi.

ETT sprendimas yra ir lietuviskai:
http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text=&docid=73223&pageIndex=0&doclang=LT&mode=lst&dir=&occ=first&part=1&cid=630695

On 2012-03-17 08:26, Linas Petkevičius wrote:
> Bet ten yra dar shitas ir kruva kitu sakiniu:
>
> The fact that an air carrier has complied with the minimum
> rules on maintenance of an aircraft cannot in itself suffice to
> establish that that carrier
> has taken all reasonable measures to relieve that carrier of its
> obligation to pay
> compensation