manau 80 proc tu problemu yra vadybininku-kliento pobudzio ir visai nesusije su imones politika. Pvz omnyje nebuvo x metu problemu, nors kai kada reikedavo paspausti del nuolaidu. Paskui oficialiai susikniso su savo planu keitimu "jums tai geriau". Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui). Paskui teko sulaukti daug siulymu sugryzti, bet ka darysi nauja sutartis terminuota ir tarifai dar geresni. Isejau 80 proc del vadybininko poziurio. Tele2 viskas ok ir grazu. Bet vel atejus veina karta su nauja konsultante teko gincytis del sutarties atnaujinimo. Ji uztikrintai sake negaliu tai padaryti ir pan. As kaip nepatiklus, isejes is salono paskambines telefonu i klientu aptarnavima tai isprendziau per kelias minutes ko ji "niekaip negalejo" padaryti. Velgi vadybininko brokas. Biteje nebandziau, bet pasakojo analogiskas situacijas kai vos ne 10 metu buna viskas ok, paskui uztaiko ant kokio vadybininko kuris kazko negali, nenori, nezino ir gaunasi konfliktas vos ne lygioje vietoje. T:) "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:jqid6h$t8v$1@trimpas.omnitel.net... Na kam taip kategoriškai? Aš pats esu bitės klientas nuo 1997 metų berods. Per visą tą laiką buvo tik pora nedidelių nesusipratimų, kurie man jokių finansinių netekčių neatnešė, tik truputį laiko sugaišino skambučiams ir susirašinėjimams. Per visą tą laiką turėjau dar papildomus kontraktus ir su Omnitel ir su Tele2, tai įspūdis nesulyginamai prastesnis. Ypač, apie Tele2. Todėl manau, jog nerealios sėkmės neturėti problemų Bitėje žmogui tikrai nereikėjo. On 2012-06-04 09:42, Dainius wrote: > arba tau nereliai pasiseke, arba tiesiog atstovauji ju interesus.. > > On 06/03/2012 10:22 PM, Betas wrote: >> Sakykim nuo 1996. >> Neturejau argumentu tu keisti. >> Kazkas blogai?