A kiek $ susitaupe? "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:jqkoap$tmm$1@trimpas.omnitel.net... > nezinau del ko, bet is tikruju omni zaidimai baigesi visos imones > perkelimu i tele2. kai nusprendziau perkeleti verke kad gryzciau, bet jau > nebenorejau > > "Pi." parase naujienu news:jqkbrk$dqb$1@trimpas.omnitel.net... > > panasiai ir man buvo su omni.. baigesi nutraukta sutartimi.. > speju, kad vadybininkas uz nauja klienta gauna bonusa, todel ir stengiasi > padaryti "nauju".. o, kad sutartis nutrauko jam dzin:) > > > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message > news:jqil6g$6f5$1@trimpas.omnitel.net... > On 2012-06-04 16:39, T:) wrote: >> Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos >> pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors >> pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir >> net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo >> atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui). > > Man Omnitelyje buvo kazkuo panasi istorija. Organizacija, kurioje > dirbau, isdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis ju buvo apmokama > is organizacijos saskaitos, dalis paciu darbuotoju. Mazdaug po 5-iu metu > naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeite ir ji nutare, > jog tos kortos, kurios apmokamos paciu darbuotoju, turi tapti > privaciomis, t.y. reikalingas sutarties perrasymas darbuotojo vardu. Na > ok, galvoju, niekas manes jos neipareigoja tureti, bet planas turetu > likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai > nueisiu ir perrasysiu savo vardu. > > Nuejau i Omnitelio salona Vilniuje Gedimino prospekte priesais senaji > savivaldybes pastata (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau > nebera). Tai uzejau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam > tik apie planus ir mokescius. Vadybininkas man sako "prasome pasirinkti > telefona is siulomu". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? As tik sutarti > perrasyti savo vardu atejau, mane darbe uztikrino, jog planas liks tas > pats ir nieko moket nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite > pasirinkti telefono aparata ir sudarysime sutarti metams, dviems ar > trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos". > Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip > gera, plius dar nauja terminuota sutartis, kai as jau 5-is metus uz ta > numeri moku is savo kisenes. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir is > gatves uzeit ir pasiimt tokiomis pat salygomis :) Sakau jam, "nereikia > man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMA > sutarti su ESAMOMIS SALYGOMIS pratesti perrasant mano vardu. Visi > leidimai sia procedura atlikti yra, organizacija juos suteike, darom ar > ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat nauja telefona su nauja > sutartimi arba reikia sumoketi uz sutarties perrasyma" (50 ar 70 lt, jau > nepamenu) :) Tada as jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums > tai problema, tai as nematau problemos paprasciausiai nutraukti sutarti, > nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kazka dar > islemeno "na taip, galima nutraukti...", as dar luktelejau kelias > sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau > sutarti ir isejau. > > Ziurim ka turim. I salona atejo per visus 5-is metus uz telefona > tvarkingai mokejes klientas ir pasiule toliau tvarkingai uz ji moketi > gal dar N metu, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybe ir todel jis > atsisake imones paslaugu :) Is esmes, tie nauji telefonai su naujomis > terminuotomis sutartimis skirti butent islaikyti nelojalu klienta pas > save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokiu prievoliu tiesiog nori > toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu > lojalus klientas, imk telefona su nauja sutartimi arba mokek mums > bapkes, kad galetum toliau mums moketi pinigus" :) Visa sita istorija > ivyko dar iki "asmeniniu" planu epopejos, bet jau tada buvo linksma > stebeti Omnitelio poziuri i senus klientus. >