o zinai kas idomiausia.. kad po ~6 men.. prasideda skambinejimai su "spec. pasiulymais" pereiti i omnitel. paklausiau, o kur jus buvot kai iseidinejau?.. ner atsakymo:) "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:jqmpqj$cg5$1@trimpas.omnitel.net... > Vietoj 600-700 Lt per menesi dabar atejo saskaita viena minusine, o antra > apie 100 Lt. (ta prasme as dar tik pora manesiu ten) > > "Signalizacija" parašė naujienų news:jqlf9a$jrq$1@trimpas.omnitel.net... > > A kiek $ susitaupe? > > "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message > news:jqkoap$tmm$1@trimpas.omnitel.net... >> nezinau del ko, bet is tikruju omni zaidimai baigesi visos imones >> perkelimu i tele2. kai nusprendziau perkeleti verke kad gryzciau, bet jau >> nebenorejau >> >> "Pi." parase naujienu news:jqkbrk$dqb$1@trimpas.omnitel.net... >> >> panasiai ir man buvo su omni.. baigesi nutraukta sutartimi.. >> speju, kad vadybininkas uz nauja klienta gauna bonusa, todel ir stengiasi >> padaryti "nauju".. o, kad sutartis nutrauko jam dzin:) >> >> >> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message >> news:jqil6g$6f5$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2012-06-04 16:39, T:) wrote: >>> Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos >>> pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors >>> pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir >>> net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo >>> atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui). >> >> Man Omnitelyje buvo kazkuo panasi istorija. Organizacija, kurioje >> dirbau, isdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis ju buvo apmokama >> is organizacijos saskaitos, dalis paciu darbuotoju. Mazdaug po 5-iu metu >> naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeite ir ji nutare, >> jog tos kortos, kurios apmokamos paciu darbuotoju, turi tapti >> privaciomis, t.y. reikalingas sutarties perrasymas darbuotojo vardu. Na >> ok, galvoju, niekas manes jos neipareigoja tureti, bet planas turetu >> likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai >> nueisiu ir perrasysiu savo vardu. >> >> Nuejau i Omnitelio salona Vilniuje Gedimino prospekte priesais senaji >> savivaldybes pastata (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau >> nebera). Tai uzejau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam >> tik apie planus ir mokescius. Vadybininkas man sako "prasome pasirinkti >> telefona is siulomu". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? As tik sutarti >> perrasyti savo vardu atejau, mane darbe uztikrino, jog planas liks tas >> pats ir nieko moket nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite >> pasirinkti telefono aparata ir sudarysime sutarti metams, dviems ar >> trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos". >> Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip >> gera, plius dar nauja terminuota sutartis, kai as jau 5-is metus uz ta >> numeri moku is savo kisenes. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir is >> gatves uzeit ir pasiimt tokiomis pat salygomis :) Sakau jam, "nereikia >> man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMA >> sutarti su ESAMOMIS SALYGOMIS pratesti perrasant mano vardu. Visi >> leidimai sia procedura atlikti yra, organizacija juos suteike, darom ar >> ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat nauja telefona su nauja >> sutartimi arba reikia sumoketi uz sutarties perrasyma" (50 ar 70 lt, jau >> nepamenu) :) Tada as jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums >> tai problema, tai as nematau problemos paprasciausiai nutraukti sutarti, >> nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kazka dar >> islemeno "na taip, galima nutraukti...", as dar luktelejau kelias >> sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau >> sutarti ir isejau. >> >> Ziurim ka turim. I salona atejo per visus 5-is metus uz telefona >> tvarkingai mokejes klientas ir pasiule toliau tvarkingai uz ji moketi >> gal dar N metu, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybe ir todel jis >> atsisake imones paslaugu :) Is esmes, tie nauji telefonai su naujomis >> terminuotomis sutartimis skirti butent islaikyti nelojalu klienta pas >> save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokiu prievoliu tiesiog nori >> toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu >> lojalus klientas, imk telefona su nauja sutartimi arba mokek mums >> bapkes, kad galetum toliau mums moketi pinigus" :) Visa sita istorija >> ivyko dar iki "asmeniniu" planu epopejos, bet jau tada buvo linksma >> stebeti Omnitelio poziuri i senus klientus. >> >