Tema: Re: imone > sutartis su Bite > bredas
Autorius: Pi.
Data: 2012-06-06 11:46:46
o zinai kas idomiausia.. kad po ~6 men.. prasideda skambinejimai su "spec. 
pasiulymais" pereiti i omnitel. paklausiau, o kur jus buvot kai 
iseidinejau?.. ner atsakymo:)
"Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message 
news:jqmpqj$cg5$1@trimpas.omnitel.net...
> Vietoj 600-700 Lt per menesi dabar atejo saskaita viena minusine, o antra 
> apie 100 Lt. (ta prasme as dar tik pora manesiu ten)
>
> "Signalizacija"  parašė naujienų news:jqlf9a$jrq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> A kiek $ susitaupe?
>
> "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message
> news:jqkoap$tmm$1@trimpas.omnitel.net...
>> nezinau del ko, bet is tikruju omni zaidimai baigesi visos imones 
>> perkelimu i tele2. kai nusprendziau perkeleti verke kad gryzciau, bet jau 
>> nebenorejau
>>
>> "Pi."  parase naujienu news:jqkbrk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> panasiai ir man buvo su omni.. baigesi nutraukta sutartimi..
>> speju, kad vadybininkas uz nauja klienta gauna bonusa, todel ir stengiasi
>> padaryti "nauju".. o, kad sutartis nutrauko jam dzin:)
>>
>>
>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message
>> news:jqil6g$6f5$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2012-06-04 16:39, T:) wrote:
>>> Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos 
>>> pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors 
>>> pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir 
>>> net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo 
>>> atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui).
>>
>> Man Omnitelyje buvo kazkuo panasi istorija. Organizacija, kurioje
>> dirbau, isdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis ju buvo apmokama
>> is organizacijos saskaitos, dalis paciu darbuotoju. Mazdaug po 5-iu metu
>> naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeite ir ji nutare,
>> jog tos kortos, kurios apmokamos paciu darbuotoju, turi tapti
>> privaciomis, t.y. reikalingas sutarties perrasymas darbuotojo vardu. Na
>> ok, galvoju, niekas manes jos neipareigoja tureti, bet planas turetu
>> likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai
>> nueisiu ir perrasysiu savo vardu.
>>
>> Nuejau i Omnitelio salona Vilniuje Gedimino prospekte priesais senaji
>> savivaldybes pastata (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau
>> nebera). Tai uzejau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam
>> tik apie planus ir mokescius. Vadybininkas man sako "prasome pasirinkti
>> telefona is siulomu". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? As tik sutarti
>> perrasyti savo vardu atejau, mane darbe uztikrino, jog planas liks tas
>> pats ir nieko moket nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite
>> pasirinkti telefono aparata ir sudarysime sutarti metams, dviems ar
>> trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos".
>> Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip
>> gera, plius dar nauja terminuota sutartis, kai as jau 5-is metus uz ta
>> numeri moku is savo kisenes. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir is
>> gatves uzeit ir pasiimt tokiomis pat salygomis :) Sakau jam, "nereikia
>> man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMA
>> sutarti su ESAMOMIS SALYGOMIS pratesti perrasant mano vardu. Visi
>> leidimai sia procedura atlikti yra, organizacija juos suteike, darom ar
>> ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat nauja telefona su nauja
>> sutartimi arba reikia sumoketi uz sutarties perrasyma" (50 ar 70 lt, jau
>> nepamenu) :) Tada as jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums
>> tai problema, tai as nematau problemos paprasciausiai nutraukti sutarti,
>> nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kazka dar
>> islemeno "na taip, galima nutraukti...", as dar luktelejau kelias
>> sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau
>> sutarti ir isejau.
>>
>> Ziurim ka turim. I salona atejo per visus 5-is metus uz telefona
>> tvarkingai mokejes klientas ir pasiule toliau tvarkingai uz ji moketi
>> gal dar N metu, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybe ir todel jis
>> atsisake imones paslaugu :) Is esmes, tie nauji telefonai su naujomis
>> terminuotomis sutartimis skirti butent islaikyti nelojalu klienta pas
>> save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokiu prievoliu tiesiog nori
>> toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu
>> lojalus klientas, imk telefona su nauja sutartimi arba mokek mums
>> bapkes, kad galetum toliau mums moketi pinigus" :) Visa sita istorija
>> ivyko dar iki "asmeniniu" planu epopejos, bet jau tada buvo linksma
>> stebeti Omnitelio poziuri i senus klientus.
>>
>