On 2012-06-04 16:39, T:) wrote: > Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui). Man Omnitelyje buvo kažkuo panaši istorija. Organizacija, kurioje dirbau, išdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis jų buvo apmokama iš organizacijos sąskaitos, dalis pačių darbuotojų. Maždaug po 5-ių metų naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeitė ir ji nutarė, jog tos kortos, kurios apmokamos pačių darbuotojų, turi tapti privačiomis, t.y. reikalingas sutarties perrašymas darbuotojo vardu. Na ok, galvoju, niekas manęs jos neįpareigoja turėti, bet planas turėtų likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai nueisiu ir perrašysiu savo vardu. Nuėjau į Omnitelio saloną Vilniuje Gedimino prospekte priešais senąjį savivaldybės pastatą (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau nebėra). Tai užėjau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam tik apie planus ir mokesčius. Vadybininkas man sako "prašome pasirinkti telefoną iš siūlomų". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? Aš tik sutartį perrašyti savo vardu atėjau, mane darbe užtikrino, jog planas liks tas pats ir nieko mokėt nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite pasirinkti telefono aparatą ir sudarysime sutartį metams, dviems ar trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos". Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip gerą, plius dar nauja terminuota sutartis, kai aš jau 5-is metus už tą numerį moku iš savo kišenės. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir iš gatvės užeit ir pasiimt tokiomis pat sąlygomis :) Sakau jam, "nereikia man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMĄ sutartį su ESAMOMIS SĄLYGOMIS pratęsti perrašant mano vardu. Visi leidimai šia procedūrą atlikti yra, organizacija juos suteikė, darom ar ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat naują telefoną su nauja sutartimi arba reikia sumokėti už sutarties perrašymą" (50 ar 70 lt, jau nepamenu) :) Tada aš jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums tai problema, tai aš nematau problemos paprasčiausiai nutraukti sutartį, nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kažką dar išlemeno "na taip, galima nutraukti...", aš dar luktelėjau kelias sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau sutartį ir išėjau. Žiūrim ką turim. Į saloną atėjo per visus 5-is metus už telefoną tvarkingai mokėjęs klientas ir pasiūlė toliau tvarkingai už jį mokėti gal dar N metų, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybė ir todėl jis atsisakė įmonės paslaugų :) Iš esmės, tie nauji telefonai su naujomis terminuotomis sutartimis skirti būtent išlaikyti nelojalų klientą pas save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokių prievolių tiesiog nori toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu lojalus klientas, imk telefoną su nauja sutartimi arba mokėk mums bapkes, kad galėtum toliau mums mokėti pinigus" :) Visa šita istorija įvyko dar iki "asmeninių" planų epopėjos, bet jau tada buvo linksma stebėti Omnitelio požiūri į senus klientus.