Tema: Re: imone > sutartis su Bite > bredas
Autorius: Bronco
Data: 2012-06-04 18:45:20
On 2012-06-04 16:39, T:) wrote:
> Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo atsakyta - mes klientu nesivaikome (pazodziui).

Man Omnitelyje buvo kažkuo panaši istorija. Organizacija, kurioje 
dirbau, išdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis jų buvo apmokama 
iš organizacijos sąskaitos, dalis pačių darbuotojų. Maždaug po 5-ių metų 
naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeitė ir ji nutarė, 
jog tos kortos, kurios apmokamos pačių darbuotojų, turi tapti 
privačiomis, t.y. reikalingas sutarties perrašymas darbuotojo vardu. Na 
ok, galvoju, niekas manęs jos neįpareigoja turėti, bet planas turėtų 
likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai 
nueisiu ir perrašysiu savo vardu.

Nuėjau į Omnitelio saloną Vilniuje Gedimino prospekte priešais senąjį 
savivaldybės pastatą (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau 
nebėra). Tai užėjau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam 
tik apie planus ir mokesčius. Vadybininkas man sako "prašome pasirinkti 
telefoną iš siūlomų". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? Aš tik sutartį 
perrašyti savo vardu atėjau, mane darbe užtikrino, jog planas liks tas 
pats ir nieko mokėt nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite 
pasirinkti telefono aparatą ir sudarysime sutartį metams, dviems ar 
trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos". 
Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip 
gerą, plius dar nauja terminuota sutartis, kai aš jau 5-is metus už tą 
numerį moku iš savo kišenės. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir iš 
gatvės užeit ir pasiimt tokiomis pat sąlygomis :) Sakau jam, "nereikia 
man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMĄ 
sutartį su ESAMOMIS SĄLYGOMIS pratęsti perrašant mano vardu. Visi 
leidimai šia procedūrą atlikti yra, organizacija juos suteikė, darom ar 
ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat naują telefoną su nauja 
sutartimi arba reikia sumokėti už sutarties perrašymą" (50 ar 70 lt, jau 
nepamenu) :) Tada aš jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums 
tai problema, tai aš nematau problemos paprasčiausiai nutraukti sutartį, 
nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kažką dar 
išlemeno "na taip, galima nutraukti...", aš dar luktelėjau kelias 
sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau 
sutartį ir išėjau.

Žiūrim ką turim. Į saloną atėjo per visus 5-is metus už telefoną 
tvarkingai mokėjęs klientas ir pasiūlė toliau tvarkingai už jį mokėti 
gal dar N metų, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybė ir todėl jis 
atsisakė įmonės paslaugų :) Iš esmės, tie nauji telefonai su naujomis 
terminuotomis sutartimis skirti būtent išlaikyti nelojalų klientą pas 
save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokių prievolių tiesiog nori 
toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu 
lojalus klientas, imk telefoną su nauja sutartimi arba mokėk mums 
bapkes, kad galėtum toliau mums mokėti pinigus" :) Visa šita istorija 
įvyko dar iki "asmeninių" planų epopėjos, bet jau tada buvo linksma 
stebėti Omnitelio požiūri į senus klientus.