Tema: Re: Karui rimstant. Kokie tikslai pasiekti?
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-19 19:23:42
Va, va......Jei dabartine situacija  apibendrinus,  liudesys kazkoks. Tiek vis suknista, praknista, sunaikinta, nuvaryta, o vardan ko? Svarbiausia, kad zmones nesusitaikys, kol karta neismirs, nes pernelyg daug artimu zmoniu netekciu daugelis patyre. Kazin ar atlikus apklausa-vertejo tas padangas Kijeve deginti ar ne, koks procentas butu uz ir kiek pries. Kiek zuvo, kiek supriesinta zmoniu? Kiek kaimu sunaikinta, miestu apgriauta, kiek teritorijos prarasta, kiek i skolas ilysta, i ES neistota, Nato irgi nelabai sveicia. O kaip musosi Radoje, taip ir tebesimusa. Kazin, koks dabar tas laimes indeksas pas ukrainiecius? Laimingesni nei pries 1,5m? Retoriniai klausimai, atsakyt nebutina