Tema: Re: Karui rimstant. Kokie tikslai pasiekti?
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-20 01:39:51
Neziurek kas ka raso/ Pilna rasanciu ivairiausiu versiju. Kodel komisija tyli-man svariausias argumentas. Neisivaizduoju, ka tiek veikt reikia, turint pries save sumaitoto lektuve dalis. Netikiu, kad is tu " daugybes daleliu" nesugebama nei vienos rast istrigusios i tas nuolauzas ir tiksliai identifikuot. Manau, kad specialiai tempia guma, nes pripazinus, kad kalta Ukraina, apsisiktu puse pasaulio, rusams sankcijas pritaikyt siule. Va, o kas tada?