Tema: Re: Karui rimstant. Kokie tikslai pasiekti?
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-20 00:05:10
Kazin ka sakytum jei nekaltai zuvusiuju tarpe atsidurtu tau artimi zmones. Isties artimi. Va, rode-puole tevas i troba, vaiku nestis i rusi, o tuo tarpu sviedinys pateike i vonios kambari. Visi trys jo vaikai zuvo vietoje. Ka kaltint? Ta, kuris sove? Ta, kuris isake saut?  Ar ta, kuris gyvena kitame kaime, taciau jo pagaut nesugeba, tad pliekia bile kur, mol, gal atsitiktinai pataikys?