Tema: Re: Karui rimstant. Kokie tikslai pasiekti?
Autorius: ejs
Data: 2015-02-20 01:31:55
2015-02-20 00:45, Gintas rašė:
> Sulaukt tyrimu rezultatu gal pradziai? Kazko labai  ilgai jie
> nesugeba apsisprest, kokiam ginklui priklauso " daugybe dideles
> kinetines energijos daleliu",  del kuriu nukrito tas lektuvas.

man irgi kiltų toks pat klausimas, todėl norėčiau bet vieną jų surasti
ir palyginti su pažeidimų pobūdžiu.

Nepaisant to, klausimas lieka atviras: užvažiavus ant minos, kojas
galima įdėti į tą pačią dėžę. Ką daryti kai iš kūno lieka tiek, kad
matosi šprotų skarbonkės dugnas? Atleisti ir pamiršti?

> Siaip
> tai jauciu pagalba, kad uzsienyje gerokai labiau vertina tiesa. Va,
> Lietuvos seimo komisija numuilint norejo, o su JAV kongresu tokie
> bajeriai nepralenda. Pasake tiesa apie kalejimus, kad ir labai
> nemaloni jinai.

Nemaloni kam? Krūmui Jaunesniajam? CIA? Ar šiaip pasiprikolinti prieš
rinkimus kokie vieni geručiai ir kokie jų priešininkai blogučiai?
O nepaisant to Gvantanamas dirba pilnu pajėgumu.

> Del lektuvo-manau irgi tempia kiek gali, bet meluot
> nesiryzta niekaip,,,,, Senai butu paskelbe, jei rusai kalti butu
> buve. Ale va, ka daryt, jeigu ukrainieciai kalti? Baisoka net
> pagalvot apie toki varianta. PZD konkreti

Ne vienas moki rusų kalbą.

Pasižiūrėjau ką rašo patys rusai. O jų nekompetetinga nuomone, iššauta
iš atskirai dislokuoto įrenginio prieš lėktuvo skridimo kryptį, kai tik
lėktuvas pasirodė radare, negavus patvirtinimo apie lėktuvo tipą ir
leidimo šauti. Fin.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not