Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Barzdukas
Data: 2016-10-25 11:47:22
Turbut vienintelis didmiestis labiausiai apturetas konservatoriu
valdymo. Jau pries daugel metu sakiau kad tai sustojusiu laikrodziu
karalyste. Stambus projektai, apart arenos, isvis nebuvo vykdomi. Labai
gerai partija atspindejo savo pavadinima "konservuoti". Miestas
uzkonservuotas nuo 90-uju laiku.