Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-26 13:49:09
Tai man ir normali socialdemokratija tiktų, jeigu tokia partija turėtų
aiškias nuostatas ir jas vykdytų. Neturiu nieko prieš mokesčiais grįstą
dalies pajamų perskirstymą vardan mažesnės nelygybės ir stabilesnės
visuomenės. Svarbiausia kad sistema būtų aiški, prognozuojama, sudarytų
visiems vienodas sąlygas ir veiktų efektyviai.

O dėl konservatyvumo, tai priešinga mano natūrai. Aš matau kad pasaulis,
technologijos labai greičiai keičiasi ir manau kad visuomenei reikia
keistis taip pat. Esu už kuo spartesnį naujovių įdiegimą, o ne už
užsikonservavimą ir priešinimąsi joms. Beje, kai kuriomis
konservatyviomis ideologinėmis nuostatomis valstiečiai yra artimesni
didesnei daliai konservų nei socdemų. Valstiečiai man nepatinka dar ir
dėl to, kad pas juos pilna įvairių sričių ideologų su antimokslinėmis,
nuostatomis.

Ir šiaip jau pasaulyje šiuo metu konservatyvių arba pseudokonservatyvių,
antiglobalistinių ir izoliacionistinių ideologijų puolimas - Putinas,
Europos ultradešinieji, įskaitant vengrijas, lenkijas ir kylančias
partijas Vakarų Europoje, galima jiems priskirti ir Trumpą. Nekalbant
jau apie visas islamistines šalis.