Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-28 04:58:59
Bronco rašė:

> Kur kur aš rašiau kad tikras? Kam fantazuoti?

Paaiškink, ką reiškia tavo užtikrnti teiginiai, kad „Su problemomis jis
*susidurs* bendraudamas“, kai paskui seka klausimas „jis bent užsienio
kalbas moka“?

> Čia pats tik spėlioji. Tokiose komandiruotėse galima bendrauti ir per
> vertėją, ypač, žinybų lygmenyje. O kai susitinka ES vykdomosios valdžios
> galvos, labai svarbus būna ir neformalus bendravimas, o jau tada puiki

Diplomatinis korpusas ne per vienus metus formuojamas, jo ir URM'o
išvaikyti niekas nesiruošia, o jau kaip vertina neformaliai, tai
spėčiau, kad daug labiau imponuoja gebėjimas tvarkytis viduje.

> Šiuo metu (o gal ir visada) svarbios abi kryptys, nes nebūna tik vidaus
> politikos be išorės ir vice versa. Mes esame ES dalis, todėl esminėse
> srityse visus vidaus veiksmus tenka suderinti išorės taisyklėmis, kas
> suponuoja, jog nesugebėjimas pilna apimtimi dalyvauti procese, kurio
> metu formuojamos tos bendros ES taisyklės, garantuotai apsunkina vidaus
> politikos reikalus šalies viduje.

Pavardink, kokius dar vidaus veiksmus reikia derinti su ES taisyklėmis?
Ūkio problemas sprendžia ES? Taip sprendžia, bet išmokų pasikeitus
premjerui niekas lyg ir neatšaukė...
Emigracijos problemas sprendžia ES? Kad lyg ir tik imigracijos...
Kaip pakelti MMA/pensijas, pasirūpinti sodros, švietimo ir sveikatos
apsaugos, pensijų reformomis priklauso nuo ES? Kol finmin'as, kurio
poste aš labai norėčiau matyti Šimonytę, neprieštaraus, tai ES visiškai
neliečia ir tam mažiausiai reikės neformalaus bendravimo su Briuselio
galvomis. Va prezidentė iki kadencijos pabaigos ten gali ir majačintis;
jos ten ir vienos matyt net per daug, nes bet kokį premjerą užgožtų.
Kitas klausimas, kaip premjerui sektųsi su valstybinėmis ir verslo
delegacijomis inversticijas žvejoti, bet čia, vėl gi, delegacijų su
think-tank'ais niekas neatšaukė, o investuotojams labiau rūpi
makroekonominiai rodikliai, o ne premjero įvaizdis.