Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-26 12:25:26
Jeigu tokie kaip tu už konservus balsuoja, tai labai gerai, kad
nepatenku į jų tarpą. Nebalsuoju už juos, nes man priimtiniau
modernumas, o ne konservatyvumas. Be to, kadangi liberalai pagal
apklausas sukosi apie 5 proc., man jų patekimas atrodė žymiai svarbesnis
galimai normalesnei koalicijai sudaryti nei dar vienas balselis konservams.

Dėl vienmandatinių - skirtingai nuo daugelio, nebalsuoju už kiekvieną
durnių, įrašytą į reikiamą sąrašą, o vertinu žmogaus protą, žinias,
vertybes ir asmenines savybes.